28.2.07

Issand halasta....see veel puudus!

Jah, ma olen pikemat aega vait olnud...
Sest keegi hull on leiutanud mingi totra blogitree, või mis ta nüüd oligi ja seal saavad KÕIK lugeda, mida ma kirjutan...ja kui ma midagi kirjutan siis saab seda märksõna järgi otsida...ja see on nii
nii...
nii...ebalevust tekitav....

Flo ütles mulle...
Õigemini kui mina messengeri jõudsin siis oli see vaid teade, sest ta ise oli juba offline jõudnud...
Hmm...miks ma kirjutan seda...et mäletada...Ise endale, noo, vahel ka mõnele, kes muidu ei saa asjast aru...See ei ole ju teistele, see on minu elu...ei ma ei loodagi, et te mõistate seda...

Mitte selleks, et lugeda ja kogeda...ja mõista ennast, selles sinases maailmas...oeh.
Hellik!!!
:$

Saa suureks Liilia!!!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht