22.2.07

nii vähe on õnneks vaja...

Tänane päev oli hullumeelsus kvadraadis, või isegi veel hullem.
Olin kõige selle tagajärjel äärmiselt halvas tujus ja tõsiselt pahur.

Kogu maailm oli äkki nõme ja paha ja mina see õnnetu hing...
Pea valutas ja olin magamata, kõht oli tühi, sest mulle ei kõlvanud ükski söök, mis meil oli, menüü oli vaja teha ära ja kalkulatsioon ja siis teatas boss, et tuleb tervisekaitse esmaspäeval.

Esmaspäeval!!!
Siis kui on KÕIGE kiirem päev nädalas, kui kõik on hulluks minemas ja bossid ise ka köögis abis, lisaks tuleb see "tore tädi" päeva kõige hullemal kellaajal, 11.15
Ja põgeneda pole kuhugi!!!

Olin just jõudnud seisukohale, et maailm on üdini halb jõudsid minu juurde armsad
ja tõid kaasa tükiksese päikest. Killukese kollast päikest, mis lõhnas nagu kevad.
Ja äkki olin ma kõige õnnelikum inimene maailmas!
Nii vähe oligi vaja, ilmuda üllatusena mu halli argipäeva, see tähendab mulle nii palju.
Aitähh, et te mu elus olemas olete! (})

1 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

hoopis aitäh sulle, et sina meil oled :)

veebruar 23, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht