5.3.07

Kuninganna Eithelen, Tartu ja Rock Up The Stage!

Jaa...seoses töökohustustega, sattusin Tartusse...ajal, mil oli Ilmaplatsi viimane mäng, millest ma seetõttu ilma jäin, aga ma olin selle õhtu koos kuningaga ja śamaanigagi sai meeldivalt mõni sõna vahetatud :)

Ilmaplats lõppes nii kenasti...kuninganna kuulas kuidas kuningas laval trumme tagus ja siis pidid nad koos minema sinna broneeritud lauda õhtustama, kuniganna oma armukesega ja kuningas oma armsamaga...
Aga kuningal olid teised plaanid...kahjuks, aga siiski, ma pean mainima, et kuningas on pagana andekas! Minu lemmikuks sai lugu, mis algas tema mänguga...ja see oli hea...
Üldiselt, muud peale tema bändi nagu kuulata ei olnudki...sest punk-rock-räpp ei lähe mulle mitte peale ja mingi jahu...noo, Analoogi laval näha oli armas, eriti Siimot, kitarriga...
Ma pole sageli näinud, kuidas inimene elab muusikas...ja saab oma instrumendiga üheks...

Edasi läksin siis oma saatjaga sööma...aga kuna see koht teps mitte mu meeleärgi ei olnud siis maandusin sujuvalt Gruusia saatkonda koogile :D
Ghili nägin ka üle teab mitme aja... :D

Kuna veel üks seltskond tahtis mu ilmtingimata ära näha...siis lendlesime sealt kiiresti Wildesse edasi...mmm...tore oli :D
Aga harjumatu ja võõras siiski, mulle.../nii minu ära rikkumine alguse saabki ja kõiges on süüdi TARTU!!!/

Aga järgmine kord siis 17.03?
Teeme ära! :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht