21.4.07

Unenägude vaatamine kahjustab vaimset tervist....

Oli hiline pärastlõuna, jalutasin Tartus, isegi elasin seal, sest olin teel koju et teha hakk-kebabe.
Möödusin kõrgete vana-aegsete akandega maja juurest, kus oli mingi kool...sest nägin aknast kõik noormehed ruumis kirjutasid kontrolltööd - jalad aknalaual istus seal String ja vaatas kuhugi kaugustesse...

Jõudsin temaga kohakuti, ta avas akna ja ulatas mulle 10 viilu röstsaia, et pane kebabi sisse, saad pehmemad ja et ma olevat nagunii unustanud saia osta. Tänasin teda ja tahtsime veel mõnd sõna vahetada, kui tuli mingi õpetaja ja ta kaasa tiris, nägin kuidas ta enda ees Stringi kuhugi kõrvaluksest sisse lükkas...klassiruumis kummardasid kõik sügavamale oma tööde kohale ja ma sammusin tasa edasi...arusaamata mis toimus...Aga ma tahtsin teada, mis juhtus Stringiga....

Seepärast läksin ma sinna sisse...käes see 10 viilu röstsaia...ühe andsin näljasele valvuritädile, kes seda urisedes mugima hakkas....

Kõndisin piki koolikoridore, nagu ikka suurtes õppeasutustes on... edasi läksid koridorid kitsamateks....nagu vanades lossides, äkki seisin kuskil kardinate varjus, kui minu kõrvalt üks uks raginaga lahti läks....

Sealt vajus välja Die jah...just vajus pika tõmmu mehe embuses, mehe ülakeha oli paljas, täis tatoosid, mis kõik kujutasid erinevaid alasti naisi...Die kandis Fy punamusta kostüümi ainult, et vaevu põlvini kleidiosa ja võrksukki megakõrgete kontsadega kingi, pikkades õlgadele langevates juustes tumepunast roos ja huuled verekarva huulepulgaga võõbatud....

Iga tema suudlus jättis mehe kehale verise jälje....ma hoidsin hinge kinni ja ootasin kuni nad minu peidupaigast mööda jalutasid....astusin edasi, piki koridore...vaadates sisse ustest ja lootes leida tuba, kuhu see "õppejõud" oli viinud Stringi....

Mulle tuli vastu Xelyn, üleni valgesse riietatud, noviitsi rüüs, käes Jehhoovatunnistajate materjalid "kleepus" minu külge ja hakkas mind veenma selles, et Jumal on olemas ja et jumal on Jehhoova ja et ma peaksin end kindlasti ristida laskma ja hullu kurja eest eemale hoidma ja üldse hakkama ka jumalalapseks nagu tema....

Kõndisin ees, et ta minust maha jääks ja loobuks, aga ta ei andnud alla ja püsis tihedalt mu kannul...äkki ta jäi tardunult seisma ja vaatas ainiti ühte kohta....ja pages siis kabuhirmus tagasi tuldud teed...vaatasin ka sinna....

Mingis saalis pidasid inimesed palvust...ringis ümber altari, mis oli kaetud musta riidega ja millele oli asetatud mingi karikas...inimesed harilikes riietes võtsid kätest kinni ja hakkasid laulma: hull kuri...hull kuri...monotoonselt ja poolsosinal..järjest valjensid nende hüüded...kuni lõpuks kõlas niiselgesti mu kõrvu:"Hulkur!"....ja siis too ilmuski...

"no mida kuradit teil jälle vaja on?" olid ta esimesed sõnad....kohe ülatati talle karikas...mille too ülbelt vastu võttis ja maitses:" Mmmm...mõdu!" teatas ta siis armulikult ja küsis mida nood tahavad....saades vastuseks mingi pika lehe, kus olid kirjas midagi...vaatas ta seda muigega ja nentis:No..ma võin ju seda teha...kui ma viitsin...või kui mul parasjagu igav on...

Mina vaatasin seda uksepealt ja miskipärast mõtlesin, et Hulkur on ikka juba ülbeks kätte läinud...nüüd teeb juba larpi, kus ta ise on Jumal...

Jõudsin just mõelda, et nüüd on puudu veel vaid Aweron, kui too ilmuski eemal nähtavale, seistes üksi äkki keset koridori ja andes lippudega morset edasi...huvitav kellele? pöördusin vaatama oma seljataha..kui tagasi vaatasin oli too kadunud...

olin enda arvates jõudnud kohale, kus oli klassiruum....vaatasin sisse oligi....klassis istusid noormehed...sirgetes ridades pingid, keegi ei tõstnud pilku paberilt, vaid hetkeks tekkis vaikus ja siis kirjutasid nad edasi. Läksin sinna suunas, kuhu olin näinud minevat Stringi koos õpetajaga. Avasin ukse...väike kamber....aken uks, puust kirjutuslaud ja pehme tool, seinakapp...ja seal oli String, keset tuba, põlvili hernestel...

Ma ei saanud aru...astusin ligi ja küsisin, et mida ta ometi teeb....mille eest? Miks?
String vaatas mind ja vaatas siis tooli poole, mis seljaga meie poole seisis....See keeras aeglaselt ringi ja seal olin mina ise....


Vaatsin ise endaga tõtt...ja ärkasin üles....ma ei ole üldse tore....ma olen ise endaga liiga kuri...mis siis veel teistele...



Mida see siis nüüd tähendas? Tont seda teab.....



0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht