18.4.07

ei head ega halba....

ma ei taha kirjutada....
ma ei taha olla...
ma tahan koju....

Mida ma ka ei teeks, kõik see on vale...kogu elu on vale....
Me valetame, isegi iseendale ja siis usume seda ise...

Lugesin oma tava-blogirinigi....

Nõustun Aweroniga....nii tahaks LARPi, see on nagu sain alles hamba verele ja juba sai läbi...
Rongilarp...oi...hea oli...nii hea...
Ja nüüd tahaks veel....peaks hakkama Trexxxi piinama...ja Frugot....ja Bya´t....
Priiuse Hind 3 - kõlab ahvatlevalt, vaja vaid tegelase tegemised ülse kirjutada....ehk seekord ka Crata saab tulla....mmm...plaanid vaja ju ometi ellu viia (A)

On kevad...ja ma tahan jalutada...ja õues olla...
Ja midagi tarka teha...
Eks ma siis võtan paberi ja pliiatsi ja kirjutan mängu õues...:P

PS: Prioriteet nr 1 on Stu punanane unistus :)

1 kommentaari:

Blogger Hoarfrost Infernal ütles ...

Kas ma saan sulle Priiuse Hinnale sabarakuks tulla?

Aga ärge juuni lõpus tehke, siis ma ei saa...

:P

aprill 29, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht