31.7.07

Kõik on täpselt nii kui peab...

või siis natuke teistmoodi.

On tekkinu list asjadest "Must do"
Ja on tekkinud ärevus, mida ei saa kuidagi rahustada sõnadeks "kõik on hästi".

Asjade kuhjumine kõige ebameeldivamas olukorras on teada ja tuntud fakt.
Homme panen kuulutuse üles, maksan esimesed sissemaksud ja loodan Looja peale, et ilm oleks talutav...rohkemat ei ole vaja, ülejäänuga saan ehk ise hakkama.

Anni tuleb üles leida...ja Aweroniga küülikutest rääkida...

Inventuur on äärmiselt ebameelidiv tegevus ja mul on tunne, et ma kannatan suhtlemisvaeguse käes...eriti pärast Hiiumaad...
Tahaks ära...tahaks kirjutada rolle ja vedeleda lõunani voodis....
Unistada unustamatutest hetkedest ja sellest, et.....

Mina olengi see kummaline naine
Purjus? Ei, ma olen kaine
Kummaline olen omasoodu
olen kätetöö...ma olen loodu

hullumeelses maailmas
naer huulil, pilk klaasjas
Ma ei näe, ei kuule arutelu
minus hetkes ses käib suurem melu
Mind ei pea sa mõistma
Palun pole vaja...
küll ma leian hingerahustaja...

1 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Liilia, kallis! Ait2h kringli ja muu hea eest! S6ime, kiitsime ja m6tlesime Sulle!

august 05, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht