26.8.07

Läbi...

Alles sai muretsetud ja paanitsetud, et kuidas kõik läheb...
alles sai arvutatud ja mõeldud...
alles sai alustatud ja räägitud...
Ja nüüd on siis kõik äkki läbi...

Väsinud olen, õnnelik....jah, kuid kudagi nukker tunne on....
Samas, midagi niisugust ma ei olnud varem korraldanud - järelikult esimene välislarpi kohta sai siiski üsna kobe...

Olid vead...minu vead...mida mille heaks mina ei saanud teha midagi....
oli eepilisi hetki, mille ma tabasin ja oli meeleheidet ja arusaamatusi...noo...kõik mängud ei saagi olla alati 5+ alati saab paremini...ma tean, et ma saan paremini...

Aga praegu olen ma nukker ja väsimus hakkab tunda andma...segamini majapidamine ja kiiruga eemale heidetud pooleliolevad tööasjad....nukrus hinges, kuidas ma ometi saan neid kõik armastada...nad on head ja omamoodi.

Lilioogia parafraas:
Tegelased, kelle surma sa oled mängule "kohustuslikuks"
planeerinud - jäävad alati ellu!

Sari jätkub...nüüd teen juba viha pärast...või kiusu ajamiseks...niikaua, kuni see mängu "perekond" kes esimesest mängust peale on olnud - see perekond Liivoja loomuliku surmani...sellest tuleb eesti esimene tõsieluline seebilarpi seeria....heh...
...sarkasm ei sobi mulle...

Nüüd asjad pessu ja tööle....ah, et täna on pühapäev?
Ülemused ei mõista seda nagunii....ja võibolla ongi parem...muidu tuleb kass veel külge....

Aga nad tulid...
Ja nad mängisid....
Ja see, et nad seda tegid, minu mängul - see tähendab mulle nii palju!
Nüüd sajab linnas vihma....ja nüüd võib sadada, mäng oli kuiv....jumal oli armuline....


PS: Jääma pikisilmi ootama, et Alton saadaks Irvele filmi ja Irve selle kokku monteeriks ja siis näevad kõik soovijad filmi:"Eeva ja Aadama langemine Eesti Vaba(s) riigis" - ma nii ootan, mina nägin ju katkendeid....ja see oli hmm....huvitav :P
Peaosades: String ja Mufista :D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht