5.8.07

Nädalavahetusetus

Nädalavahetus oli äärmiselt kaootiline, pidin tegema valikud ja need ei olnud just kõige meeliülendavamad, aga kui mitte enne, siis 25.august näeb armsaid taas.

Huvitav, kas on inimene, kes minust aru saab?
Kui jah, siis näidake teda mulle ka palun!

Laupäeval leevendasin hulle süümekaid....hakkasid teised hinge seest närima juba....oh, miks ma ometi pean olema nii hellahingeline? Noh, vähemalt on ta nüüd ehk mõne päeva vait ja vagane, see südametunnistus....
Lisaks....see on kõigest MÄNG!!! Ja ma väga loodan, et ma saan sellest "koerasabast" ka üle...seekord on rollilehed äärmiselt lühikesed ja konkreetsed....v a 1 - see on juba nii ca 18lk....ma vist sattusin hoogu....AGA, veel viimased ponnistused ja ongi korras!

Veel viimased vabad kohad...ja veel viimased ümberkirjutamised....ja siis on ootus....

PS.
Palju-palju õnne kõigile, armsatele küülikutele!



















/visoon Brigaadi stiilis sünnamängust, mida ma laupäevöösel unes juhtusin kohtama/

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

ait2h, musi! Kringel ja muu oli 2222rmiselt maitsev. Kuid me tundsime Sinust ikka puudust.

august 06, 2007  
Blogger Florian ütles ...

Weee.. aitäh nummi kringli eest!

august 06, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht