31.10.07

Awww..... ;)

Hullumeelne päev....
Aga ma olen rahul ja üle tüki aja saanud suure annuse hoolitsust välja jagada, armsatele, keda näeb suhteliselt harva ja kes mulle väga kallid on :)

Saabumine...täpsus on kuningate viisakus ;)
Millest minu juude tulles tasub kinni pidada, kaetud laud...ja millegipärast lauda istudes punastav Aweron..hmm... :P ;) Ja särav Gregik :)

Epikuurlik söömaaeg
1. Võileivatort "Köögivilja-singi"
2. Lavaširull singi kodujuustu ja köögiviljaga
3. Salati-assortii:Kodune seene-köögiviljasalat, oliividega tuunikala-kodujuustusalat , vegetatiivne e köögivilja-kartulisalat, suitsukana-köögiviljasalat.
4. Juustusupp - vürtsikate tandoori-kanafrikadellidega
5. Lõhepaella (ingveri-küüslaugu)
6. Lõhekroketid sidruniriisiga koorekastmes
7. Juustu ja peekoniga täidetud kanafileekotletid

8. Ingveri ja paprikaga täidetud kanarind pestoga
9. Kalkuni sauté
10. Rosmariini ja sinihallitusjuustuga täidetud kalkunifilee

11. Kalkunifileega peekoni ja šampinjonifrikassee
12. Tandooriga sealiharull
13. Šokolaadiga glaseeritud seasisefilee

14. Metsamarjad, maasika kastmes
15. Šokolaadikook apelsinišokloaadi ja naturaalsete metsvaarikatega


Ma ei teinud seekord suuri portse...maksimaalset 25-75gr ports, ilma lisanditeta, ilma salatita...vaid maitseelamus...1-2 väikest suutäit...ja ikka hakkas Aweron nii 8-9 käigu juures nihelema...maksimaalselt ei olnud see kogus suurem kui 750gr..noo...võibolla 1kg....ehkki see on võimatu...mul ei olnud niipalju toiduaineid...

Vahel on hea seista pliidi ääres ja lasta nautida kellelgi seda mida sa suudad valmistada oma kätega, kasutades vaid loovat lähenemist olukorrale...
Mind ei pea mõistma...ma lihtsalt olen selline ja ma nautisin seda seltskonda ja seda õhtut...
See oli nii hea...lihtsalt nii hea!

Aga pärastine vestlus oli nii ...awww....
Järgime kord, siis jälle...

Ma armastan teid kõiki, kes te ümbritsete mu elu ja maailma. On nii hea, et te olemas olete...
Aitähh...mõnikord on vahemalt hetkeks ilus...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht