7.11.07

Aina kordan, aina kordan sinu nime...

Aina kordan, aina kordan, sinu nime - aina kordan
sinu nime, aina kordan, aina kordan, sinu nime
kui muud mul ei ole
ma hämaruses vaikselt, nii vaikselt ümisen su nime
kui muud mul ei ole
ma pimedaski öös, aina hüüan ja hüüan sinu nime
aina kordan, aina kordan, sinu nime, aina kordan
sinu nime - aina kordan aina kordan sinu nime aina kordan sinu

see on nagu olevus elav ja soe
nagu päike ja lallitav laps
nagu lahkena toidan oma punasest suust
oma vere ja hingusega toidan
hüüdes sinu nime

sinu nime
aina korrates ja korrates su nime
vaikselt vaikselt aina ümisedes hämaras su nime

aga silmist voolab pisaraid ilma et ma teakasin
silmist pisaraid voolab kaugele ilma et ma teakasin
voolab pisaraid sest mul muud ei ole ju
kui su nimi....

Depresiivse mehlanhoolia laine...
I need something...but I don´t now, what....

PS. Ma olen absoluutselt normaalne! Ma lihtsalt teen nii nagu mina tahan, võite sellega arvestada!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht