30.11.07

Minu REEDE :)

Päevast ma ei räägi...see oli hirmus ja paha, närveldav ja ebakindel, et kas minu õhtu üldse kunagi ja kuidas moodi siis üldse saabub...

Ometi ta tuli ja oli nii...
...kena, nagu mu uus punane pluus ja must pidulik seelik
...armas, nagu Aweron, kes mind lahkesti saatis...
...hingeline, nagu Fantoomi suudlus Christine huultele...
...soe, nagu aafrika õhtueine, vaatega paremale...
...hea, nagu aastaid seisnud vein...
...mõnus, nagu esimene hommikukohv...


Hetkel olen ma lihtsalt õnnelik.

Jah, ma käisin Aweroniga Fantoomi vaatamas, etendus oli üle ootuste tasemel, Endro tantsis ja Chalice suutis meeldivalt üllatada oma häälega, Kaire Vilgatsi ja Andrus Vaariku suurepärased rollilahendused, Tõnis Mägi muusikalis ja hurmav muusika, mis andis elamuse, mida veel kaua saab meenutada. Hanna-Liina hääl, mis külmavärinad pani mööda selga jooksma ja eriefektid, mis muutsid etenduse veel nauditavamaks...
Kõrgehäälne noor poiss, noore Erikuna ja siis see nimede kontrast päris Erikuga...ja kõik see muutus super elamuseks, mida ma pole kaua kogenud.

Pärast läksime sööma. African Kitchen´isse.
Aweron proovis - "Eron Yinyon"´i ja mina "Chicken Mechwi Berber"´it, professionaalsest kretinismist hoolimata oli "vaatega paremale" armas õhtusöök, isegi ei virise hetkel, sest tuju on selleks liiga positiivne :P
Mina tahtsin veel maitsta teiste poolt kiidetud "African Eyes"´i, Aweron piirdus jäätisekokteiliga.
Noo....sellise caputsino eest olen valmis nii mõndagi andeks andma...see oli jumalik.
Kohapealt sain ka paar ideed M4-jaks, mis miskipärast Aweroni eriti ei vaimustanud...peaksin hakkama kirjutama mängu edasi...kuni ma olen nii positiivne ja ilus.

PS. Aweroniga ei saa olla virisev, torisev või muidu tujukass....ta nullib kõik need asjad juba eos ja nii sujuvalt mööda minnes, et sellest ei saa arugi.

PPS. Sellist üritust võiks teine kordki korrata.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht