27.11.07

Poolteist...päeva veel....

Olen ilus ja asjalik.
Asjalikult ilus...või ilusalt asine...Fakt seiseb selles, et suuta kõike korraga teha suudavad vaid kaksikud, mina ei ole kaksik, mina olen üksik ambur :P

Muidu tuju on EKG kõvera sarnane....Võnkuv sagedus...
Igatsus millegi suurejoonelise järele, mida ei saa kätte võtta ja mida ei saa kogeda muud moodi, kui mälestusena endaga kaasa võttes...
Väljas on jõuluilm...veel on minus jõulutunnet, kui ei pea minema poodi...

Ostuhullus mind ei puuduta...
Miks on alati nii ma kohe ei mõista, et kui ma tahan midagi päris endale isiklikult lubada, siis rikuvad teised selle ära?
Nagu ka minu reede...inventuur, kolm torti, päevane söök...ja siis õhtul poolsurnuna minu õhtu....
Nii ei ole aus...kapsastunud õhtu....kurb ju...õnneks on sellel üritusel päästev seltskond :P
Kelle üle, ma ainult siiralt head meelt tunnen...

Oh, oleks juba reede õhtu (A)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht