20.11.07

Ehh...

Ei tea nüüd...kas oli see uni palavikust, trennis räägitust või kõigest kokku, aga midagi nii veidrat pole tükil ajal juhtunud nägema.

Kaklesin unes Aweroniga, suurte teravate mõõkadega, oli Priiuse Hind...vist, igatahes olime me niimoodi riides nagu mängul...välja arvatud Aweron, kes kandis jalas plätusid ja roosasid varvas-sokke.

Igatahes kippusin talle alla jääma...Aweron oli kaks korda sama suur kui Trexxx ja võitles pagana hästi just siis kui mulle tundus, et nüüd ma siis olengi katki lõigatud tuli Mimic...nagu eile trennis ja lükkas Aweroni eemale (kaelast, nagu trennis ta Sproti peal näitas) Aweron kukkus istuli ja oli äkki nii väike...

Mimic aga vaatas mulle otsa ja muigas:"Liilia, ma ju näitsasin sulle kuidas see käib."
Siis kuuldus kõlinat meie ümbert...arvasin, et saan veel kakelda...aga see oli äratuskell...

Avastasin, et "kaklemise" käigus olin maha suutnud ajada voodist kõik tekid, padjad ja keerata lina rulli ja selle endale ümber...külm oli...ja pea valutas ka....
Ja oli kuidas ma ei tahtnud tööle minna täna :(

* * * *

Aweron jõudis minu juurde lõunale :)
Nii mida me sellest järeldame, kui sa kakled unes Aweroniga, tuleb ta päeval sinu juurde sööma :D
/me on tõsiselt uhke oma naiseliku unenägudeseletus oskuse üle, eks pärast õhtul paistab, mida see Mimic seal unes siis tähendas :)

Kokkuvõtvalt võin öelda, et KÕIK peale minu on kontrolliall ;)

PS
Ja ma ei tea, mis saab Priiuse Hinnast...täna Aweroniga lobisedes, ei olnud mul mingit tunnet, et suudaksin kunagi isegi IG tõsta käe tema vastu....ta on selleks liiga armas inimene...
Kuidas karastub teras?

PPS.
Kas ma peaksin jätma vahele ingliskeele tunni ja ennast ravitsema pisut?
Hmm...ee...noo... EI :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht