19.11.07

Melenhoolia....

Täna ei olnud minu päev...ehkk homme on parem...
Peaksin ehk Xellu eeskujul panema blogi üles "tiksuja"...pigem mitte...

Sellest on nii lihtne valesti aru saada...liiga lihtne ja seda ma talle ometi ei soovi ju...
Peaksin tegema ennustusvõistluse, teemal :"Kes arvab täpselt ära, mis kuupäeval sünnib mu väike vennatütar?"
Auhinnaks midagi head, minu oma kätega tehtut...
Võiks pakkuda ka õhtusööki...või muud head/ilusat...

Pidavat sündima pärast mind...st peale 30.nov ja enne Elist st 17.dets.

PS. ...ei ole võimalik...aga ma olen ikkagi veel natuke kurb ja pahur... :S ühe teatud asja pärast...

Ja Sprott ei ole kunagi Aweron...isegi trennis mitte...Kalake on armas :) ja temaga on tore kakelda...kui ma ainult ei...
Lisaks, tekkis äärmiselt raske olukord...kuidas saada Aweroni salarelva "kutsikasilmade" vastu mängul?
Sellepeale peab MÕTLEMA kohe...aga muidu oli nõrkusest hoolimata trennis väga tore.

PPS:
http://www.kostyymiari.onepagefree.com

KÕIK LARPIKS VAJALIK ja soodsalt!!!

3 kommentaari:

Blogger Sprot ütles ...

Sprot on ikka 1 t-ga :D :P

Aga sea pead õppima mind LÖÖMA!!

november 20, 2007  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Võtan osa ennustusvõistlusest ;)

14 detsember

november 20, 2007  
Blogger Liilia ütles ...

Awww...
Xellu, ma panen selle kirja!
Veel keegi? ;)

november 20, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht