29.11.07

No ei saa nii olla!

Mis erikuradi kange needus mind on siis nüüd haaranud?

MIKS minu reede järjekordselt ära rikutakse???
Kui nad enam midagi muud välja ei suutnud mõelda, siis suutsid nad ummistada ära kogu betooni 6 maja torustiku, et ma ometi ei saaks teha tööd ja lõpetada õigel ajal ja lipsata läbi juuksuri juurest ja olla ilus ja minna teatrisse?

Kuhu me niimoodi jõuame???
Alguses oli kõik kena...vaba reede, söök valmis ja kell kolm minema.
Siis tuli võileivatort....6kg-ne....st 3h lisatööd, ok, saame hakkama ennegi saadud.
Siis tuli kohupiima marjatort....tillukene...nii 5-7kg-ne....deem...ok, saan ikkagi hakkama magan 2h vähem...
Siis tuli ummistus....ei saa hakkama...jõudsin just linna teise serva, rahulikult paberimajandusega vanaema soovide järgi ja tulemus...taksoarve - 174kr ja tagasi tööle, et olukorda kontrollialla saada...
No, mida kuradit sa siin veel kontrollid...kaevetööd õues ja nädalavahetusega võibolla ehk isegi saab mindagi tehtud...aga mul on vaja täna teha tordi ettevalmistust...šokolaadililillekesi ja ma ei tohi kraanist tilkagi vett lasta...

Ja nagu sellest oleks veel vähe....ei, torti lähen ma tegema nüüd Kivimäele...see on kuskil Nõmmest veel edasi, vist, kui mu mälu mind alt ei vea...
Jõuda õigeks ajaks korterisse...ennast korda panna ja mis tujuga ma siis sinna teatrisse veel üldse lähen???
Ainuke lootus on armsa "mölamaani" seltskond, mis ehk suudab selle õhtu päästa...kui ma just ei ole täis püha viha ja seda välja elama ei hakka...

Kas saab VEEL midagi juhtuda?
See vist on otsene vihje selle kohta, et plaane ei tohi teha...kõik peab toimuma spontaanselt, nagu amburile kohane.
Vannun alla??? In your dreams!!!

Laupäeval on siis minu perekonnad koos ühise laua taga....mängu ja päris perekond...
See on üle pika aja, midagi, mis tähendab mulle nii palju :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht