18.11.07

Talvemeeleolu

Nii ilus on väljas....

Ma ei taha täna tagasi linna...ma ei taha kodust maalt kuidagi ära, siin on puhas ja valge ja pole märkigi jõuluhullusest...

Peaks ehk ka endale hankima mõne rockkotserdi pileti,et jõulumeeleolu tekitada...
On mingi kummaline tunne...igatsus selle järele, mis on olnud...

Lapsepõlve, sooja toa ja akna taga langeva lumehelveste langemise järgi.
Soojad sussid, pleed ja pisike laps su süles...
Tädi Eveli, vaata lumeheliseid langeb...suuri ma ei näegi issit õues...teeme issile piparkooki ka (kakaotaignast muffineid siis)

Minu Tupsu...kus sa küll oled...
Ma nii tahaks, et sa olekid mu elus olemas...pisike, soe ja siiras...
Emmeks olemise vajadus karjub minus...ja ma ei saa sinna midagi parata.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht