12.11.07

Oli seda nüüd vaja...

Trenn oli eduline...ma sain korralikult kätt harjutada...
Sealt kulgesime sujuvalt edasi Dragoni kokkutuleku kokkuvõtete lõppfaasi ehk siis kuhugi sööma...mille nimi oli "Karmen"

Noh, süüa ma ei tahtnud, ei suutnud sundida ens sööma keelitamisest ja nõudmisest hoolimata...istusin siis niisama seltskonnas ja tundsin, et midagi ei ole nii nagu peab...

Silmad hakkasid kipitama....ja külmavärinad hakkasid mööda mind üles alla jooksma...sundida end rahulikuks ja teha nägu, et kõik on ok....oli üha raskem....
Edasi teisega ma enam ei läinud...
Trollipeatuses kutsusin endale takso..sest silme ees oli kergelt udune ja vappekülmahood muutusid järjest tugevamaks.

Koju jõudes jõin kaks tassi kuuma teed...meega ja ingveriga...
kui kraad ikka järjekindlat näitas, et minu "normaalne" kehatemperatuur on liiga ebatõenäoliselt kõrge, kolin nüüd kahe teki ja suure tassi teega voodisse...

Ei no....minu suutlikus on tõsiselt paljutõotav :(
ja kolmapäeval on laua ettevalmistus :S
ja homme on inglisekeel...
Niuks...

2 kommentaari:

Blogger Sprot ütles ...

Saa terveks :)

november 13, 2007  
Blogger kristel ütles ...

oi :( parane ruttu, eksju (})

november 13, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht