17.11.07

Ei no... kuidas nii saab....

Mõni asi peab kohe hakkama juba algusest peale viltu kiskuma...
seekord siis olen suutnud end üleplaneerida...või siis täpsemalt öeldes...lolliks planeerida...

Aga lahendust ei ole...
23.nov on Crata Sünnipäev :D - venna on koolis...st olen maal :(
24.nov on vaja sõita Hiiumaale - venna on koolis - st olen maal :S
25.nov sõidan hommikul Martiniga Hiiumaale ja õhtul tagasi - venna on koolis :\
26.nov on vanaema vaja silmaarsti juurde viia... venna on tööl, noh, see on taksoga võimalik
27.nov vanaema on maal, venna viib...emme juures, mina olen linnas tööl... :S
28-29.nov on lauad (28.nov - 30 inimest, 29.nov - 50 inimest suupisted)
30.nov on MINU ÕHTU (mida ma ei saa enam muuta ja ei taha ka muuta, ma olen seda nii oodanud)
1.dets peaksin armsaid külla ootama koju, maale venna juurde....AGA keegi peab vanaema koju viima...kuidas? Venna? Ei saa...tal on naine "Nii rase, nii rase" - tähtaeg on 1-17.dets, st vennat ära saata kodust ei õnnestu...ise minna...noo ja mis saab külalistest? Kaasa võtta? Ei tea...
2.dets olenevalt siis olukorrast...kui ma saan vanaema ära viima minna...siis ma olen Hiiumaal, kuid õhtuks tahaks nagu koju emme juurde ka jõuda...ikkagi tema on selle autor, et ma üldse siin olemas olen...
3.dets peaks olema elus ja tööl ja tegema näo, et kõik on super ja jõudma trenni ja olema ilus ja tark ja hea...ja mitte närtsinud ja väsinud ja "totaalne rooskapses Liilia"

Lisaks, pean kirjutama tädile lastenäidendi...ja saama kokku kostüümid selleks, lõpetama M4 konseptsiooni ja planeerima esialgse raha arvestuse, suutma käia trennis ja inglise keeles ja suutma olla ilus ja positiivselt meelestatud.

Kuidas mina ometi suudan....
Mina ka ei tea...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht