2.12.07

Tõeline sünnipäev:)

Tänan kõiki, kes mind täna meeles pidasid :)
Oli väga eriline sünnipäev.
Oli perekondlik ja "perekondlik" koosviibimine :P

Eile oli siis viimaks ometi mul külas minu "teine perekond" - nii õnnelikuna ma ei ole saanud end kaua tunda.
Nad on olemas, nad on armsad...jah, oleks tahtnud, et veel keegi oleks olnud meiega, aga...kui julgusest jääb puudu siis jääb üle süüdistada selles vaid ennast, aga ma ei tee ka seda...
Mulle piisav vähesest, teadmisest, et nad on olemas ja ma saan neile igal hetkel loota...

Ma olen õnnelik 32 :D
Veel 10 aastat ja ma saan teada selle mõistatusliku vastuse :P
Mul on nüüd Draakon, siin samas, piltide kõrval riiulis...
Igal ühel peaks olema oma pisike draakon...ja armsate pilt selle kõrval (A)

"Happy kuubis"...pigem siiski "Happy astmes 10"
Ja kodused, kes seltskonda, nii vaikseks ja tagasihoidlikuks nimetas...nad ei tea, kellest nad räägivad. Ja mu lihane venna, kes ei suutnudki leppida, et ma enamuse ajast kasutasin fooruminimesid...ma vähemalt püüdisn olla tavainimene, aga ei läinud õnneks...

Täna hommikul küsis Elis minult, et kas see poiss tuleb veel meile ;)
Noo, eks ma pean siis lapse soovidele vastu tulema ja veel mõnel ajal oma "väikevenna" perega külla paluma.
Viis aastat linnas...ja ma julgen alles nüüd öelda, et mul on siin tõelised sõbrad.
Aitähh, et te olemas olete!

Kell on 19.47 - nüüd ma siis olengi aasta vanem...
Issand, kus on peegel ja kortsudevastane kreem :P

4 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Liilia, kalli, PALJU ÕNNE!

detsember 03, 2007  
Blogger Erik ütles ...

;))

detsember 03, 2007  
Blogger kristel ütles ...

(}) :)

detsember 03, 2007  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh, Gea! :)

detsember 03, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht