5.2.08

Ei taha!

Ei taha ja ei kirjuta...
Ei taha...lihtsalt...ei ole vaja haletsemist...ei ole vaja tunnete välja valamist, lihtsalt et taha ja ei kirjuta...

Nädalavahetuses oli midagi eriliselt armast....
Crata tõi remontikud minu juurde....awww....nad lihtsalt on nii awww....

Muidu tegelen ikkagi idiootsustega...ja nagu kiuste, rikutakse kõik ära, kaasa arvatud see, mis ma plaaninud olen...aga noh, mis siis sellest..elame edasi....võiduka lõpuni...või siis vegeteerime niisama...

Arumaeivõi, miks alati tulevad tellimused kas neljapäevaks, või teisipäevaks...
Ma ei jõua ka parima tahtmise juures nii kuhugi minna...või midagi teha...ettevalmistused võtavad aja ja trenni....oh jah...sellest pean vist mõneks ajaks küll päris eemale jääma...

Käsi valutab peale neid kuklied, nagu ma oleksin tegelenud tont teab millega...ehh, kui see jätkub, siis pean minema Karmenit külastama...
Loodame Talvelaagri nädalavahetuse peale...ehk on seal armsaid, kelle nägemine aitab edasi minna...kuhu? Ma ei tea...ja ausalt...eriti ei taha ka teada...ma lihtsalt lähen...

Kas te olete inglit näinud?
Mina nägin...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht