27.1.08

Issi sai laupäeval siis 60

Hirmus...tulevad kokku inimesed söövad joovad ja hakkavad sind ebainimlikul moel piinama, et
miks sa ei ole abielus?
miks sul ei ole lapsi?
miks sa nii paks oled?
miks sul oma noormeest ei ole?
miks sa ei võiks mehele minna?
miks sa ei võiks kasvõi üksi last hankida?
miks sa ei võiks autojuhilube teha?
miks sa ei võiks minna lõikusele et saledaks saada?
miks sa alkoholi ei joo?
kas sa oled rase, et sa ei joo alkoholi?
miks sa maale elama ei tule?
miks sa ei võiks...teeks...oleks...jne jne jne

MA JU EI TEA!!!!
Issand halasta, ma ei oska nendele küsimstele vastata ja ma ei taha ka seda teha...jah, ma tahan seda kõike...aga ma ei tea MIKS nii ei ole...ju ma siis ei ole seda kõike väärt lihtsalt!
Ja see, et nädala pärast 2.veebruaril on vanaema 80.aastane juubel ja seal kordub kõik uuesti ja hoopis hullemini...see ajab juba praegu meele mõrudaks...

Millal ma ometi saan oma töömajanduse nii järjepeale, et trenni ka jõuan?
Jumal seda teab...küsige temalt....

/me on vastikult irooniliselt õel/

3 kommentaari:

Blogger Triin ütles ...

Elan sulle vägagi kaasa. Mind piinatakse alati sarnaselt (miks sa pead alati erinev olema? miks sa juukseid heledaks ei värvi? miks sa kenasid värvilisi riideid ei kanna? millal lapselapsi saab? millal pulmi saab? jne). Sugulised on hirmsad, sest nad ei tunne piinlikkust ebameelitsemise üle nagu võõrad inimesed tunneksid.

jaanuar 28, 2008  
Blogger Hulkur ütles ...

Selle vastu aitab ainult rünnak.

Sinu vanuses inimesi on üsna vähe. Millal siis mustade riietega peab tulema ?

Lahutatute arv Eestis muudkui kasvab. Teil on kõik ikka korras ?

jne

Väga õel, aga vahest on vaja keset nägemist lajatada et asi kohale jõuaks.

jaanuar 29, 2008  
Blogger kristel ütles ...

tundub, et mul on sugulastega erakordselt vedanud, umbes-täpselt üks selline inimene on lähiringkonnas - kaugematel on teistega piisavalt tegemist, et mitte minu asjade osas muret tunda väga :P
/me sülitab ebausklikult kolm korda üle vasaku õla

aga paraku vist on jah sellises olukorras rünnak ainus, mis sedasorti tüütud küsijad vait paneb.. mis muidugi tähendab teisest küljest seda, et tagantselja on neil veel rohkemast rääkida ja luksumisel ei tulegi lõppu :D

aga kui on mure (suvalisel ajal), siis mu telefon ei ole kunagi välja lülitatud (})

jaanuar 31, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht