17.1.08

Olla õnnelik...

Sain täna ühe väga erilise jõulukingi kätte...
See oli nii ütlemata armas ja soe ja ma tundsin sellest nii puudust, kogu aja...
Lapsik ja rumal...küllap vist, kuid pole ju midagi paremat soojast kaisutusest inimeselt, kes on sulle eriliselt armas ja kallis, kes on lihtsalt oma...
Kellege koos sa ei tunne end nii, nagu vajataks sind ainult sellepärast, et sa oskad teha süüa...ja kes ei naera su üle, vaid naerab koos sinuga...

Rohkem selliseid õhtuid...palun...
ja ma saan ehk jälle inimeseks, kui ma end jälle ära ei unusta...

Täna, kui ma magama lähen, mõtlen ma neile armsatele inimestele, kes mind ümbritsevad ja saadan kõiksuse poole teele oma soovi, et nad oleksid alati nii õnnelikud, kui mina praegu, koos oma lähedastega ja inimestega, kes neid ümbritsevad - OLLA ÕNNELIK, selleks on nii vähe vaja...

Öömusikaks sai täna:
"Lady Sleep"
Birch, Maximilian Hecker

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht