16.1.08

Töö tähe all...

See nädal kujuneb ootamatult töiseks ja ma ei jõua trenni ja ühte inglise keele tundi..deem! ma ütlen, selline asi ajab vanduma lihtsalt...jalutuskäigud õhtul koju ei asenda seda puumõõgaga vehkimist ja seltskonda.

Ilmast seotud tujukõikumine muudab mu veidraks, hoian parem eemale kõigist, siis on kindel, et ma ei suuda tekitada kaost, meeleheidet ja korralagedust korraga. Ilm muudab emotsionaalseks...või siis emotsioonituks..."emo-goblini" tase on äärmiselt madal...ja söögist on absoluutselt kõrini...leiutasin koogi...uue...aga see ei maitsenud mulle...teistele küll, aga mulle mitte...kunagi peaks kellegi peal katsetama...

Aweroni blogi ei saanud kommenteerida... :(
Hearti blogi ei saanud lugeda.... :S
Triinu blogi samuti mitte.... :(
Mis toimub? Ma tunnen ennest täielikus infosulus...
Gea oma oli vähemalt oma kohapeal alles... :)

Tänase päeva "Awwwww" hüüatuse osaliseks saab Gregik :) ikkagi esimene ametlik regaja kui nii võib lugeda - isu mängu edasi teha kasvas veelgi.

Ma tahan magada täpselt niikaua, kui ma tahan, ilma et keegi mid ärataks üles...
Lihtsalt olla oma pehmes voodis siniste satiinlinade vahel ja tunda, et ma puhkan...
Lihtsalt magada...stressan...ehk läheb kunagi üle...

1 kommentaari:

Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

/põrkab ringi uhh mis, kus, millal regada saab :D

jaanuar 17, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht