22.2.08

Jeebus küll...

Pagan, kõik on täna lootusetult hulluks läinud...
Ja ma olen hetkel sellest kõigest liiga väsinud, et süveneda, milleks ja miks...aga jabur igatahes...

Hea, et ma mõnedest asjadest lihtsalt ei saa aru, lihtsam on olla naiivne ja heasüdamlik.
Järgmine nädal tuleb hullumeelne...ja ma nii lootsin kokku saada Geaga, lootsin lõpetada Nancy kleidi...aga ma arvan, et selleks ei jää aega...

Tegelikult, ma arvan, et mul on midagi viga...seletamatut ja mõistmatut, mis sunnib mind meeletult rabelema tööl....ometi ma nagu ei vajaks seda....vajaksin midagi mis viiks mu tagasi tasakaalu...
Esmaspäeval siis taas trenni, kui ma sellel kellaajal veel püsti seisan.

Tahan, et oleks suvi...või õigemini, et õitseksid toomingad ja lehkaks värske mulla järgi, udu hõljuks jõeäärsel heinamaal ja kahvatu kuu hõbetaks seda ilu oma valgusega...
On igatsus...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht