28.2.08

Käimisest...ja poistest.

Seoses sellega, et mul on lootusetult kõrini annan ametlikult teada:
Ma käin...

Mimicu, Hulkuri, Alari, Eriku, Taneli, Sproti...(ja veel paljudega, kelle nime ma isegi ei tea) TRENNIS, kui mul on aega ja tuju ja võimalust.
Aweroniga ma käin vahel larpil...rohkem käib tema minu juures lõunal...täpsustame TÖÖ juures, minu tuju tõstmas ja end näitamas.
Mati, Rolandi, Andrese, Aguri, Reinu, Marko ja teistega käin ma koosolekutel, Mütofesti heaks ja või taaskehastamisest rääkimas.

Kristoga ma käin tavaliselt väljas, kui mul on vaja end kellegi käevangu riputada, et end naisena tunda.

Meelisega käin ma kui ma maal olles vajan seltskonda...metsas ringi kolamisel ja looduses uitamisel.

Janariga ma käin ma tööalastel lähetustel, sest ma ei oma autojuhilube ja autot

Vahel käin ma "armsatega" koos väljas või sajavad nad minu juurde sisse...siis me ei käi kuskil, sest siis me oleme tavaliselt toas.

Mitte ühegagi eelmainitutest ei ole mul intiimset laadi suhteid, nad on minu lähedased, minule kallid inimesed, kellega mul on hea koos olla ja kellest ma hoolin, mõnest kui sõbrast, mõnest kui töökaaslasest, mõnest kui heast tuttavast...

Nii, seega kuuldused minust ei vasta tõele ja olge nii kenad ja hoidke need endale!
Vähemalt saan ma alati naerda selleüle...koos armsatega...

Vahel on õnneks nii vähe vaja...
Mõnda hetke lõunal...Aitähh!
(})

1 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

Väga lahe nimekiri! :)

ja (})

veebruar 29, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht