25.2.08

Uni...

Kevadväsimus....sellest lõputust sügisest...

Palun andke mulle andeks, AGA ma ei saa niimoodi, ei saa "teenida kahte jumalat korraga".
Ja on asju, mis muudavad vastuvõtmatuks olukorrad ja ma ei taha isegi trenni selle pärast minna...ehkki seal on vahel nii hea...sest seal on armsad....

Sellest ei pea aru saama....ma ei kirjuta seda mitte selle pärast, et tähtsustada ennast...lihtsalt on asju, mis ei meeldi mulle ja sundida ennast millekski...see oleks nagu vastu tuult sülitamine...või siis juhtub see, et ühel hetkel ma plahvatan ja ma ei taha, et see sünniks siis niimoodi või seal...või et ma valaksin selle välja nende peale, kes võtsid mu omaks...ma pean ise endaga hakkama saama...
Ma tahan ise endaga hakkama saada.

Vahel ma tahaks, et kõik oleks nii lihtne ja ilus...
Aga ma olen juba liiga suur muinasjuttudeks....

1 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

Mõnikord on plahvatamist võimalik vältida, kui kontrollitud tingimustes osa emotsioone demineerida. Kui on vaja kontrollitud tingimusi luua, siis ma võin üritada, kui soovi on. Ma olen kõigest MSNi või telefonikõne kaufusel :)(})

veebruar 29, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht