23.4.08

Nancy Clayton Nemo ja maailm

Tegelikult, on ikkagi Lenijev kõiges süüdi! Ega ometi selline süütu ja naiivane tütarlaps nagu Nancy ei saa olla süüdi milleski...
Pupsiku ebainimlikus kohtlemises...awwww....aga ta ju armastab neid kuivatatud sisalikke nii väga.
Oma külaliste hooletusse jätmises...noo...aga selline käitumine Lenijevi poolt ajab ju lausa jooma...lisaks veel need IPPKKK omad, minu pidu rikkumas ja siis mu turvaülema isalikud maintsuskõned...käest ära vajus see pidu...
Abielluda...noo..ausalt, ma ei arvanud, et ma selleni jõuan.
Nii palju siis mängu seest(IG)

Ja selle kõige taga on Lee...selliseid asju välja mõelda ja niimoodi kokku sobitada, et need toimima hakkaksid...vau, mul ei ole selle kirjeldamiseks ikka veel sõnu...
Jumal tänatud, et Sa olemas oled!


Ja mängust...
Tegelikult, on Hulkur ikka oma ette "klass" mängija. Kelle mängustiil suudab mind siiani üllatada...aga ta on endiselt armas.
Ja mõelda vaid, ma oleksin läinud tuge ja lohutust selle ähvarduskirja eest otsima just temalt...juhul, KUI ta poleks teatanud oma kihlusest...tegelikult, polnud mul sooja ega külma, sellest et ta on kihlatud...KUNI seda mulle ei serveeritud, siis ma loomulikult pidin tegema Nancyliku žesti et seda kontrollida ja lõpetada...aga see ei olnud hea...sest ma teadsin tulemust juba enne, oma kihtlatute nimekirjas, kus Hulkurit ei olnud.
Millal tuleb omati päev, kus ma Hulkuri üle kavaldan...või teda vähemalt ignoreerida suudan.

Mimicu tegelane oli selleks liiga kurb...ja Oopi kes teda täis oleks jootnud kihluse jaoks ka ei olnud...Williamit ma ajast tuua ei saanud...niisiis jäi mul Maxwelliga ka kihlumata...

Nemo....noo jahh...mina kuulsin tema haaremist alles pärast kihlumist...aga, ma arvan, et Nancyl on tema jaoks ka oma plaan! Hr Võsaga oli tore...pagana hästi tuli meelde "Alice" larp ja ma nüüd ei teagi, kas see lahendas olukorra....või siis mitte...

Major....ääretult tüütu...ääretult lõbus...ja tegelikult olin ma valmis tema ja "Kuldrannakesega" sõitma ära...lihtsalt juba puhtast uudishimust. Kiusata teda ja bänditüdrukuid oli tore...

Mufista ja Raul...ilma nendeta ei oleks olnud see mäng pooltki see, mis ta oli :D
Ja ma olen natuke ikka enda peale pahane...et ma teisi mängijaid natuke alt vedasin oma köögisahmerdamisega, aga eks ma vigadest õpin...ja tähtis ei olegi see...

Ma ei suutnud korralikult Nancystuda see mäng....ei suutnud mängida ja ei suutnud köögis olla...sisemine ebakindlus oli ja mingi meeleheitehoog...mida ma siis varjata püüdsin...
Hea et on Crata...tore et on Aweron ja armas on pisike Pupsik...

Hea mäng oli...aga mina ei olnud mängu jaoks piisavalt hea...

PS. Kui ma kunagi viitsin, siis kirjutan üles ka selle katkendi Eric Petersoni uuest romaanist ;)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht