16.6.08

miks

Lolliks minnakse erinevalt...
Mina näituseks ei maga ikka veel...kuulan ühte laulu, mida mulle läbi MSNi saadeti...unistan...ja ei mõtlegi magada...homme on kolimine...ja pakkimine ja ringipakkimine...homme on kolekuri-hirmus tööpäev...
Mul on nüüd kodu...järjekordne üürikas...

Ja ometi parema meelega, oleksin ma hoopis ja jätaksin sõitmata :$
Inimene on kummaline loom...miks ma tahan midagi sellist, mida ma ei saa...
Ma tahan, et see kõik oleks juba läbi...tahan koju...
On mingi kummaline tunne, nagu oleks midagi väga valesti...aga ma ei teagi mis...ehk olen see mina...

Väsinud...palun...tule võta mind sülle ja hoia mu käest kinni, pane mulle tekk peale ja sosista salamisi unejuttu, kuni ma uinun ja luba...et Sa ei lähe enam kunagi mu juurest ära...
Ja on öö...akende taga...
Valged liiliad on närtsimas...ja nad lehkavad ebaelu ja edevuse järgi...ja soovi järgi, muuta maailma...hallimaks, et paremini sulada halli massi...

3 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

ära ole nii kurb...

juuni 17, 2008  
Blogger Florian ütles ...

Kurbus on lifestyle, igaühel on sellele õigus ;)

juuni 18, 2008  
Blogger Unknown ütles ...

Kogu elu kurvastada päris oma kodu puudumise üle... vaevalt, et keegi sellist elustiili endale teadlikult sooviks.

juuni 18, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht