16.6.08

Vajan veidi aega...

noh, nii täpselt nädalakese..või nii...
Kuidagi olen suutnud oma elu keeruliseks planeerida...

Vähemalt olen tubli, mütofesti kalkulatsioonid on valmis ja saadetud ära.
Ja vähemalt ei ole ma sugugi tubli...sest kolimiseks ei ole asjad ikka veel pakitud :S

Põhimõtteliselt, ma olen elus...kui teid see huvitab...
Otsutsasin lihtsalt elama hakata...aga elu tuli ja rullus minust julmalt üle...
Noh, ela siis veel...

Ja nüüd on jäänud 4 päeva ja selle aja jooksul tuleb:
1.) kolida uude koju, enne veel pakkida kokku ja lahti asjad...
2.)osta midagi selga...ja vaadata üle varustus(nagunii on midagi puudu!!!)
3.) käia tööl (ja olla julm öeldes ära kõik tellimused! )
4.)teha kalkulatsioon Fotevikeniks ja vähendada siis toitu kolmandiku võrra(siis on paras kogus)
5.)käia Aweroni sünnipäevakingil järgi (lootes et see ON saabunud) ja usaldada see Cratale hoiule, koos juhtnööridega "piinlike momentide tekitamiseks" :P
6.)ostelda Fotevikeni jaoks toiduained
7.)moosida või rummikookida Hulkurit, et ta mind ostlemisel aitaks, sest ma olen ju "lihtsalt naine", kes ei pea enam millegagi hakkama saama ise...sest mul on nüüd ju...
8.) Püüda mitte elada oma emotsioone välja Tarmo peal
9.) Tuletada meelde mis pidi juhtuma 17.06 ja kuidas on sellega seotud Crata ja veel keegi...
10.) Olla ilus armastav naine...

Oh jumal küll...ma nagunii ei jõua kõike korraga...
Vähemalt...noh...nagunii on pea segi ja silmad säravad...on suvi...armastus ja Tema...

Ps. 11.07 on siis Hiiumaa!!!
Et ma ära ei unustaks...pilet on vaja lasta välja printida :D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht