2.6.08

Kui imeline õhtu...

Pühapäeva eriline õhtu...

Vana piiritustehase mäe otsas...armsate lobisemist kuulata ja nautida head seltskonda...
See oli nii imeline...Ja ma leian ikka veel oma armsates üllatavaid fakte, mida ma ei teadnud...
Ma olin õnnelik :D
Täiuslikust õnnest oli puudu vaid tema, sealt merelt...aga siis ei oleks see olnud enam see õhtu...
Tandoorilihaga tortillad
Singijuustupirukad, veel ahjusoojad...ja muud head...

Mõelda vaid, on keegi, kes teeb minu eest süüa...
Kas see pole siis taevalik nähtus...
Kui vaid kõik läheks vaid nii kui peab..

Esmaspäev seevastu oli tööjuures õuduste tipp ja natukene enamgi veel...:S
Nõudepesija ei tulnud tööle...kaup ei tulnud kohale...söök ei saanud valmis...homme on laud...

Mingi kell tundsin, et kui ma kohe süüa ei saa, siis ma kukun kokku...köögis...näljast...
Sõin kiiresti kakaokreemi ja grillvorsti...loomulikult oli mul pärast väga halb olla....
Ja ma pidin põgenema koju....mis tähendab homme kell 5 tõusmist :S

Kolmapäeval saan siis teada, kas saan selle korteri endale koduks...äkki saan...
Hoidke mulle pöialt ja paluge koos minuga häid jumalaid appi...

4 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

pöidlad peos!

juuni 03, 2008  
Blogger kristel ütles ...

ja varbaid hoian ka! :)

juuni 03, 2008  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Minu pöidlad on ka sinupäralt :)

juuni 03, 2008  
Blogger Lee ütles ...

Edu Sulle, Liilia!!!

juuni 03, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht