18.8.08

Mütofest, mina ja maailm...

Täna on mul hull mütofesti ahastus kallal...
sellepärast ma käitun veidralt ja imelikult...noh juhutub..., selle elan ma üle.

Täna tegin ma midagi sellist, mida ma ei ole ammu teinud...
Ma palusin inimesel teha midagi temale mitteomast ja vastumeelset...
Ma palusin, miks...sest ma armastan Maskeraadi teha...ja teda :)
Kas ma saan selle enda ees andeks?
Aga tema ees? Kui kõik on ikkagi nii nagu tema arvab?

Aga...kas see on õige...
Kui teed nii oma armsale inimesele, sundides teda millekski, mis teeb haiget...
Mis kriibib ja nutab hinges pärast mul endal nii, et tahaks helistada ja öelda, anna andeks, et ma Sind sellesse seisu panin...

Võibolla olen ma midagi väärt, kui mängule tullakse minu pärast, sest rollimängimine ei paku enam seda, mis varem...
...homsest alustan otsinguid uute hingede seast...sest ei saa enam kauem oodata...
Hing on haige...ja süda valutab, nagu vastutaks ma üksi kogu maailma pattude eest...

Täiskuuööd ei ole mulle kunagi kenasti mõjunud...
Ma tahan puhata ja mängida...
Ja koju emme juurde...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht