14.9.08

Vahel...

tuleb kassiahastus sügises salamisi...
Suutsin teha paar sügavat lollust, millest ma avalikult blogida ei soovinud...võibolla ehk hiljam avalikustan need...

Küülikute mäng oli armas...
Sinine värv siiski sobib mulle...piltide järgi vähemalt :P
Ja võibolla saaksin isegi olla blondiin...
Nüüd on uued küsimused kerkinud esile...seoses maskeraadiga.
Et kuidas, kellele ja kes...

Isegi oma mänguperekonna kiusamine ei paku enam sellist naudingut, kui varem...nad hakkavad vist harjuma minuga...või ei taha ma teha neile enam liiga...

Elu on imelik...
Sain vahetult enne "küülikuid", kena progresseeruva migreeni...mida rohtudega kontrollides, suutsin end ära külmetada...kuna ma ei tundnud külma ega midagi...
Kassinurmes sain välitingimustes jagu oma külmetusest ja positiivse energialaengu...

Ma pean mainima...et elu on kummaline...
Ma otsustasin, siiski et 5 maskeraad tuleb ka!!!
Sest ma leidsin Aweronile poja :D
/sellist armast, naiivset ja muidu suurepärste eeldustega pisipiiksukest annab otsida ja ma leidsin ta ise...õigemini...Ivellios näitas, et võta see.../
Ja siis ma vaatasin talle otsa...
Ja siis ma mõtlesin pisut...
Ja siis ma proovisin kohe järgi, mis loom ta selline on...täitsa asjalik putukas on :D

Oh...ja siis tuli mul plaan B
Ja ma leiutasin, et selle plikakese peaks saama Aweronile tütrekeseks...ja siis ma arvan, et keegi meist sooritab IG vabatahtlikult ... :D

Kirjutan Maskeraadi, õppides liiklusmärke...
Elu on huvitav, aega ei ole...
Varsti on mees jälle merel ja vabapidamine...
(A)

Kes oleks iial arvanud, et elu on nii kummaline...täiuslikust elust on puudu vaid beebi...aga see on järgmise viisaastaku plaan, mis sobib täitmiseks...1-4aastaga ehk... ;)

1 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

Kalli-kalli Eveli, mul on su üle nii hea meel :)

september 15, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht