15.10.08

Julgusest tuli puudu...
Noh...nii natukesekene...
Üle kõige maailmas ma vist pelgan seda, et minu peale ollakse, solvunud või pahur...etteheitev pilk on võrdne naermisega minu üle ja sõnasõda hullem muust...siis miks ometi pole mul julgust vaadata silma ja öelda...

See oli mäng...kõigest mäng, sisendan enadle ja lähen magama tagasi...
Aga hing nutab taga...midagi...mis jäi olemata...

Öödes on asju, öödes on inimesi...aga ma ei jõua olla enam mina ise...
Kukun, kuhugi sügavikku ja ma ei tea, kas mul on tahtmist seda kõike teha...võis siis pigem mitte...

Täna eluteatris ma olen tola
sinu kuulsa kuninga totter narr
kuningas surnud on hüüan
et olla taas kord...elavam...

Ma ei tea, ma olen vist natukene segi... :)

3 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Liilia, vahel ongi pärast mängu tunne, et ei kukkunud kõige paremini välja. ja vahel paneb ka kõige kogenum GM illegagi mööda. Meie viimane mäng oli nt minu meelest ka ebaõnnestumine.

Aga pikalt põdeda pole mõtet, tagantjärele enam nagunii midagi muuta ei saa. saab vaid õppust võtta järgmiseks korraks ja Sinul see järgmine kord kindlasti ka tuleb :)

oktoober 16, 2008  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh, Gea!
Lihtsalt...kui need kaks ei oleks Awe ja Hulkur...mängu nn "peategelaste" seltskond...siis oleks lihtsam...
Aga ei ole viga...lihtsalt, ma vajasin emotsiooni edasi elamiseks...

Ja usu, enam paremini ei saa midagi minna, kui see mäng läks, olenemata sellest, et mul oli 2 väga vajalikku infot jagavat tegelast puudu...ja üks neist just nende kahe kõrvalt...

See oli selline mäng, kus ma sain mõnel eepilisel hetkel korraga kuuma ja külmahood...kus tüdruk laulis ja ma ei oleks kuidagi saanud olla õnnelikum sel hetkel...
See oli siiani mu elu PARIM mäng, kõigest hoolimata...

oktoober 16, 2008  
Blogger Gea ütles ...

no siis on kõik hästi :)

oktoober 17, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht