2.10.08

:S

Oh, kui Issand halastaks ja Kurat võtaks...

Kui palju kordi saab ühte asja ringi teha?
Ma ei tea...

Ja andke mulle andeks, kui teie rollilehed hilinevad...
Ma lihtsalt ei tea enam kes mängib keda kuidas ja kus...niimitu korda ei saa asju muuta, te olete erinevad...ja seepärast tuleb ka rollileht teha isiklikult sellele inimesele...st ringi teha...2,3,4...13korda...
:S

See on nii lihtne,
kas EI
või JAA

Ja ei mingit võibollat...ehk...noh..jne
Teised mängijad ei ole selles süüdi...et teie eludes on kõrg ja mõõnahetki,
minul on ka...
Aga õnneks on armsad ja mäng...

Tänase päeva hetk, kuulub armsale inimesele...nähes teda, vaatamas oma peegelust...ja säramas, nii vähe on õnneks vaja...et teha keegi rõõmsaks ja sellest jätkub tükike ka mulle...

Ma saan hakkama, ärge muretsege!
Koos teiega - alati!
(})

2 kommentaari:

Blogger Kuldmari ütles ...

Pai!

oktoober 06, 2008  
Blogger Unknown ütles ...

Issand võttis ja Kurat halastas :D

oktoober 12, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht