13.10.08

Maskeraad 4 - nii ja naapidi vaadatuna...

..kui mul ei oleks nii piinavalt hale endast ikka veel, siis ma saaksin sellest juba üle...
Aga, et nn "peategelastel" oli igav...siis...ma ei saa sellest ka üle...ega ümber...
On tekkimas küsimusi...miks läks olukord viltu...ja kus ma lasin seekord sisse vea...

Sellega, et ma suutsin asja hoida saladuses, olen ma rahul :D
Sellega, et nad nägid head välja olen ma rahul...
Sellega, et nad surma said... ei no andke andeks, sellest ei ole ju lugu, kui teid kogemata unes tapetakse...olen isegi unes surnud...
Sellega, et ma ei suutnud neid eralda mängu sisenemisel...ei ole ma rahul :(
Sellega, et ma suutsin mitte arvestada, et tegelaste kokkumonteerimisel kaovad vajalikud vahelülid...perekonna ja ebareaalsuse vahel...ja et sellisel juhul, ei lähe see käima, mis oleks vaja käima minna...sellega ma ei osanud arvestada...
Noh...mis valesti see uuesti...ehkki...Awe ja Hulkur...noh...eks näis..võibolla tuleb neile anda uus tegelane...või...
Ei taha olla ebamäärane, eks paistab, kas nad üldse enam tulevad...
Mis siis oleks halvim tsenaarium üldse...

Ja see on nagu mingi sündroom...kui perekonnal on lõbus...siis mängijatel ei ole nii tore...kui mängijatel on tore...siis ei ole perekonnal midagi teha...
Algaja olen...liiga algaja et hoomata kogu selle asja täiuslikuseni viimise kunsti...või ei suuda ma hinnata oma võimeid...
Kas 3 mängu on algaja...ON KÜLL!
Aga vähemalt, ma sain mänguvälise külje selleni, kuhu ma tahtsin jõuda.

Võibolla peaks mul olema...keegi kõrval...tegemas koos minuga seda mängu...

Lihtsalt...piinavalt valus on...midagi nagu jäi sisse närima...ja mul on väga raske vaadata mõnele inimesele otsa...nagu ma oleksin milleski süüdi...noh...kui nii otse võtta, siis ju olen ka.

Daleios oma otsekohesusega oli nii hea pärast mängu :)
Ja Crata ja Gregik, kes jõid köögis koos minuga ja "uputasid" mu kurvastust...kõige hullem oli see, et see uppuski sinna...
Ja jäi vaid tibake nukrust...aga selle ma elan üle...

Mis saab edasi...rõõmustan koos nendega kellele meeldis ja kes seda nautisid...ja siis...
JAH ma tegin seda meelega, hea meelega...ma planeerisin kõik...ja korralikult....ette ja taha...
Ma olen rahul...see oli hea mäng...oli küll ja kui ma seda piisavalt kordan, siis ma isegi usun seda korraks, et siis unusada see ära...

Mäng on kõigest mäng...ning sellest oleks mul ehk aeg aru saada...

2 kommentaari:

Blogger Maag ütles ...

Kulla Liilia, mäng oli väga ägens ju! :)

Enamasti polegi võimalik hakkama saada millegagi, mis kõigile 100% meeldiks. Sestap on 98% õnnestumine minu arvates ju pea ideaalilähedane...

Liialdamata võib öelda, et see oli mu larpide top kolmes (ja ma olen käinud nii mõnelgi) ja kindlasti oli tegu parima kaasaegse mänguga, kus au viibida on olnud.

Minu poolt tuult tiibadesse ja jaksu edaspidiseks :)


You can do it.

Yours truly,
Maag

oktoober 16, 2008  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh, Maag!
Sa olid väga armas selles rollis ja rüüs :)
Ja ma loodan, et Sa jätkad oma rollis, siis juba järgmine mäng...
Ingvar Dan Markus Liivoja ;)

oktoober 16, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht