13.2.09

Kassihoidja pärvaraamat...viimane peatükk

Ilus oli...aga otsa sai...
Hakka või endale kassi hankima...ei pigem siiski mitte, ma ju ei püsi kodus, pudeliski ei püsi paigal...kuhu ma siis oma kassikese paneksin...

Plika on kallis...Poiss kallim veel...
Hearti silmaterakesed...pisitillukesed nunnud...
Oh jahh...pole midagi toredamat kassidega veedetud päevadest ja öödest...

Rahutus on tagasi...Igatsus ka...
Noh, tuleb siis neid vaatama minna...

Huvitav asjaolu, millepeale ma just tulin on see, et kassid on eriti suutlikud, ehhki tegime enne "emme" tulekut kõik kenasti korda tagasi, ka selle vaasi ja lambi, mille te ümber ajasite...siis...KUHU JÄID TEIE MÄNGUSJAD?
vot ei tea...oranž ja roheline pallikene...neoonvärvides...

Kummaline...
Muidu on hulluvalt hirmus aeg, kui mind lahti ei lasta, siis ma lähen hulluks...ja tapan end tööga, kui lastakse lahti, siis ma lähen ikka hulluks...sest mul ei oleks tööd, millega end tappa...

Tegelikult tahaks puhata ja mängida...
Moemängult on mehi puudu ja üle...noh...see tähendab, et on pigem puudu...aga mõni on juba üle...kellega jälle ei osaka mitte midagi teha...ja kellele rolli leiutamine on sama "lihtne", kui eraldada kinnisilmi munavalge munakollasest, teadmata, et see sinu käes on puumuna, keedumuna või mädamuna...

Hulluks minnakes ühekaupa...aga muidu on kõik korras...
Tahaks G.dele külla minna...aga selleks tuleb enne kokku leppida...

Hea on omada iskilikku manageri...nüüdsest saab Liilialt ainult allkirja vastu ja piiratud tegevusaladel kasutamiseks...piiratud ajahetkedel ja soovitavalt koos kaaskonnaga :D
Loomulikult suudan ma managerist vaikselt, kuid püsivalt mööda jalutada...nii möödaminnes...(A)

Väsinud olen...
Varsti on öö...

2 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

Ja ma ikkagi ei suuda ära Sind tänada...

veebruar 15, 2009  
Blogger Alendreia ütles ...

EI lähe managerist mööda!

veebruar 18, 2009  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht