23.11.05

....jumal on siiski olemas...

pühapäeva õhtust saati olen elanud kui sütel...

olen uskunud ja lootnud ja palunud, olen nutnud, ahastanud ja anunud, olen kulutanud oma plagafondi, ostsin: teki, sussid, pidzaama, padja ja hunniku kinderi üllatusmune, sussiśokolaadi ja mida kõike veel...

Aga parem, parem ei hakanud...
Hirm oli ja iga mõte tegi põletavalt valu ja küsimused:
Aga kui...???
Mis siis saab...???
Kuidas edasi...???

Teadmatus on kõige suurem vaenlane, ma olin valmis isegi kohe Tartusse sõitma, aga minust poleks ju midagi kasu olnud... Ja ma ei teadnud mitte midagi...
Läksin siis vaikselt Tallinnas teadmatusest hulluks... Varjasin seda oma maski taha... Olen nii armas ja särav ja hea, nagu tavaliselt! Püüdsin tegeleda kõigega ja suruda mõtted tahaplaanile...
Tulemus oli see, et täna olin nii mõtteid täis, et lõikasin pöidlast tüki välja...
/kohe korraliku, lihani ikka :S/

Pärastlõunal helistas emme...Tupsuga on kõik hästi, aju-uuring ei näidanud mingeid kõrvalekaldeid normaalsusest ja Elis on täiesti normaalne laps!!! /ma ju ütlesin, seda, aga ikka te tassisite ta sinna :(/
Jumal on siiski olemas! Jumal ma tänan sind!

Ma olen õnnelik!
Nüüd saan ma kõigega hakkama!
Kindlasti saan, isegi kui mina ei usu endasse, usuvad minusse teised!

Päeva tegija on Aweron :)
Jälle! Tähh, kullake! Mida ma sinuta teeksin ;)!!!

3 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

/me kallib Liiliat: lõpuks läheb kõik hästi ja nii nagu vaja :)

ja me usume sinusse tõesti ka siis, kui sa ise seda kogemata parajasti ei tee. mileks siis sõbrad on :)

november 24, 2005  
Blogger Di ütles ...

Ähäh. Meie usume sinusse, ja siis sa käratsed meie peale ja jalutad irmus solvunult minema, et me seda tegime.

Aga me usume sinusse ikkagi. Sest ME oleme sitaks kangekaelsed, kas tead. ;)

november 24, 2005  
Blogger Morgie ütles ...

kui ma tohin küsida - mis aju-uuringud, kui vanal lapsel ja miks?
tegelikult ma räägikin sellest meili teel sinuga
rott21@hot.ee
ei ole tühi uudishimu

november 26, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht