22.1.06

Pühapäevaline...

ma ei armasta pühapäevi...

sest emaspäeval tuleb linna sõita, või veel halvem pühapäeva õhtul...
tuju teeb nukraks ja vahel on tunne et nädalavahetus on vaid hetk...

Ma vajan uut tööd, tervis ei pea lihtsalt vastu ja ma olen väsinud kõigest...
Kõige hullem on see, et väldin inimesi...mida mul on neile öelda...ainult halba ja kurba...
JA sellepärast ma parem ei räägi teiega...ma vaikin...jonnkalt ja kangekaelselt.
Jah, mul elu ei ole hetkel kena...aga homme on alati parem kui täna ja tänane päev tuleb lihtsalt üle elada... Ei tasu mu pääle pahandada, ma ei ole isekas, ma lihtsalt ei taha kurta...sellest pole kasu...
Ma jään püsti, ma ei kuku...vist...

Sorry, ma loobun mängudest...kuni on paremaks läinud... Kahju on, aga elu on kord valikute tegemine ja kõik valikud ei saa olla meeldivad...
Loodan siiski, et suvel saan rohkem mängida... unistusteks on Erien, Alice ja Kyylikud...ja ehk...ei maksa loota...ei tohi liiga palju loota - pettub vähem...

Kõige tähtsam on vahetada töökoht ja minna sügisest kaugõppesse...aitab, on viimane aeg selleks, kui ainult tervis vastu peaks...

Üldtoniseeriv alkoholivaba jõleda maitsega toonikum - Teie terviseks!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht