31.1.06

Selline...

Ma tahaks olla natukene nagu teised - lihtsalt, et poleks piinavalt valus elada ja mitte põdeda asjade pärast mida muuta ei saa...

Nutsin end magama - pole enam ammu niimoodi teinud, hommikul ärgates oli tuttav tunne... Ma mäletan veel neid aegu, ja ma ei saa sinna parata, et ma pole selline nagu teised. Vahel ma oleksin valmis paljust loobuma, et olla...

Aga see ei anna midagi, ma ei saa seda muuta... ükskõik kuipalju ma ei sooviks seda...
Korraldades sellele tähelepanu juhtimise, et ma pole selline nagu teised, klammerdun ja kapseldun endasse... ei ärge proovige minuga suhelda... Ärge helistage ja ärge kirjutage...
Las ma olla... Mul on endaga hea... Ja kunagi kui enam valus pole, olen ma jälle endine, kuni keegi mulle seda jälle meelde tuletab - hellik olen, jah, mis teha...

Aga proovige elada nii...ja siis te ehk mõistate mind...
Ärge lohutage, ma ei usu nagunii... need on vaid sõnad... ja ma ei taha kellelegi liiga teha...

Ja siis ma nutan... ei mitte enda vaid teiste pärast - kellele ma oma olemasoluga liiga teen...

6 kommentaari:

Blogger Eruvyreth ütles ...

Vilista kõigele halvale ja püüa olla see kes sa oled, lihtsalt sina ise. Ja kui sa ei kõlba teistele endana, siis tähendab nad ei ole su sõbrad. Ise püüan ka selle järgi elada, nii kuidas suudan.

veebruar 01, 2006  
Blogger Di ütles ...

Ma pragan natuke. Ei ole ilus minna nurka istuma ja sealt karjuda, kui üksildane olla on ja et keegi ei mõista ja ei hooli jne - olles enne endast eemale peksnud kõik need, kes mõistavad ja hoolivad.

D & D

veebruar 02, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

ei karju...
MA vaikin...
PS. Seda ei saa mõista, enne kui oled ise selles elanud...

veebruar 02, 2006  
Blogger Di ütles ...

Okei. Mina ja Daleios ajame käpad püsti ja anname ametlikult ja avalikult alla. Ei oska aidata, sest sa ise ei taha, et sind keegi aitaks. Või üldse midagi teeks.

Ajasid meid eemale - eks me siis püsime seal ja ootame, et sa ise tagasi tuleks.

D & D

veebruar 02, 2006  
Blogger Eruvyreth ütles ...

Oh lapsed, lapsed!
Olge tublid ja leppige ära. ;)

veebruar 02, 2006  
Blogger Di ütles ...

Mis siin leppida. Põle tülli läind. Õekesel tipsukesel tupsukesel on pisikesed teismelised tujukesed, lihtsalt. Nigu Raja Teelel olid, näituseks.

veebruar 02, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht