2.2.06

Tere!

Mina olen Liilia, ma olen teismeline. Ma elan Tallnnas.

Mul on üks vanem õde ja üks vanem vend, nemad elavad Tartus, nad on juba suured.
Vahel on neil minu jaoks rohkem aega, vahel vähem...tavaliselt õel on rohkem ja vennal on vähem, sest venna tegeleb paljude asjadega ja tal on nii palju teha...ja kui tal aega üle jääb siis ta lihtsalt on...
Aga õde on alati olemas...

Vahel, me riidleme...noh, ei saa ju alati teha kõike nii nagu nemad tahavad, mis siis sest et nad on suured ja nad ütlevad, et ma peaksin sellest juba aru saama... No ja siis...
Vahel ma kohe vihkan neid...aga vahel ma armastan neid - mis teha, see pidavat olema perekonnaviga. Minu perekond...nojahh...juhtub...

Okeika, ma siis jooksen...
Täna lähme jalutama...mina , mina ise ja minu tohutu suur ego!
Bai!

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Vot. See on juba asjalikum jutt. Seda ma võin su suurele vennale ka näidata, ilma et ta jälle ohkima ja puhkima peaks.

Ja jaluta oma egot ja ära unusta jalutada ka oma EMOt. Tuu vajab eriti sagedast tuulutamist ja pissitamist, muidu teeb sindrinahk vaiba peale loikusid ja närib kõik saapad puru.

veebruar 02, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht