6.4.06

...kummaline...

Mõnel päeval tuleb keegi kuskilt ja pääsatb maailma... Uskumatu kas pole...

Mõni inimene suudab seda teha juba oma olemasoluga... (F)
Aitähh! (})

Tänase päeva teema oleks, siis mida teha, kui tegutsemissoov on asendunud hoopis dilemmaga selle üle, kas ma ise saan aru, mida ma tahan ja kuidas ma saan seda, mida ma tahan ja kes ma selline olen ja kuhu ma kuulun...
Hull? Vahel ma juba hakkan ka ise sellesse uskuma... ainult sellel on üks viga, alati tuleb keegi ja suudab mulle tõestada vastupidist...

Vaatasin täna tööjuures riigikogu infotundi...või mis see siis oligi...taustaks hakkimisele ja praadimisele...arendav kas pole...
Mina... Nii A-poliitiline kui ma olen.

Elu on sebra...triibuline...ja väga, määrdunud triibuline...liiga must, keegi võiks tegeleda selle sebra valgendamisega...

Ideed tulevad pähe lambist...kummalised ja unenäod on veidrad.
AGA ÕHUS ON KEVAD!!!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht