13.4.06

Kuidas?

Kuidas siis nüüd KÕIK nii läheb? Nii nagu mina seda ei taha... Vahetades töö pean loobuma larpist, sest uus töö seda ei võimaldaks... Aga kuidas valida? Kas loobuda sellest ainsast asjast millest elab mu hing???

Ja "boss" kui sa seda loed siis - JAH, ma otsin uut tööd!
Kummaline on teada, et ülemus loeb mu blogi...kuidagi...mõtlemapanev ja samas põhjustas ka selle vaikuse ja varjatud postide tulva... Kuni mul mõistus olukorraga harjus... Ok,loe siis kui tahad!

Kummaline on kui ülemus peab minu teise töö otsimise põhjuseks rasedust, mitte et ma ise sellest teadlik oleksin, et ma rase olen. Ja kui ma oleksin, siis pole põhjus seda varjata, aga ma ei ole... Veel vähemalt mitte...

Aga ma armastan ikkagi larpi ja teid, kes te toote mu ellu pisutki päikest halli argipäeva, jah, teid larparid!
Ja vahva on larpist rääkida vaadates kuidas seejuures, inimesed mõistmatult otsa vaatavad...nad ei tea, millest nad on ilma jäänud...Mul on neist kahju...

Varsti on mul ka endast kahju...
Kas ma pean tõesti loobuma?

5 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

ma tõesti loodan, et ei pea loobuma. aga valik on raske küll.. ehk annab siiski kuidagi kombineerida :)

aprill 14, 2006  
Blogger Di ütles ...

Ma loodan sama. Sest muidu sa jääd lihtsalt haigeks ja haigeks jne. Mina võiks end igatahes vabalt oksa tõmmata, kui peaks ära andma ainsa asja, millega ma üldse akusid laen või mis ülejäänule mõtte annab.

aprill 14, 2006  
Blogger Gea ütles ...

Liilia, kuidas saab töökoht larpist loobuma sundida? Kas see asuks mujal kui Eestis? Võtaks rohkem aega? Või mis oleks põhjused?

aprill 15, 2006  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Vahel peab valima aga loodetavasti su graafik mõnele mängule ikka lubab tulla. Elu ilma larpita oleks ju...noh....seda poleks :P. Larp kui elustiil ;).

aprill 15, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Gea...asi on lihtsalt selles, et töökoht mida pakutakse on selline et nädalavahetus on alati tööl...vabad oleks kolmap ja neljap. siis aga larpe ei toimu...:S

aprill 16, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht