20.7.06

Kõik!

Sorry...aga kuulutan välja ametliku suhtlusvaenulikkuse.
Ei taha!
Ei suhtle!
Ja kui kellelgi on vaja midagi öelda siis tehku seda mõtetes,
sest mõtted ehk ei tee haiget.

Vanduma ajab...ja kõrini on kõigest...absoluutselt!
Mina olengi kõiksust kõigutav vahelüli...ma kukun...ja siis, mis teil sest!

Rumal ja noor...
Enam mitte nii rumal ja mitte nii noor,
et naiivsalt lasta endast ratastraktoriga üle sõita.
Täna ei ole maailm ilus ja hea...

Jalad löövad öösiti krampi...maks teatab, et ta on olemas...ja sapi maitse suus on vastik...tähendab ,ma veel ELAN!

Elada on siiski on hea...kui ma just...

4 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Ahah. Ma muidu mõtlesin, et sa oled veel üks väheseid inimesi, kellega ma tahaksin suhelda. Aga okei, eks ma siis olen vait ja värki....

juuli 21, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Olen see, kes olen...
Sinu jaoks üks teiste jaoks teine...
Vahel halb ja vahel hea...
keegi ei tea...

juuli 21, 2006  
Blogger Di ütles ...

Jajah. Midaiganes.

-tunneb end tõrjutuna ja jalutab nurka-

juuli 21, 2006  
Blogger Angelic ütles ...

Tean su tunnet kallis...
Varsti on aeg tegutseda...
Väga varsti...
Siis ei ole enam teesklust ega valet...
Tuleb tõde ja toob õndsuse...

juuli 21, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht