25.8.06

Liilia... see armas ja hea (A)

Jah...hea on olla, kui saab armsaid näha...ehh...jahh...tore on!

Milleks on sõbrad? Küsis keegi...selleks, et sa ei kukuks, nad on su kõrval ja raskel hetkel ulatavad sulle käe...Aitavad...kui enam üksi ei jõua.
Aitähh, armsad!

Ja kui sina aitad, siis aidatakse sindki!
Ehh, eile tulid Pix ja Erik, minu tööjuurde...
Awww, nad olid nii armsad... :D
Erik kooris kõik sibulad (7kg) ja Pix hakkis kurgid, viinerid ja sardellid seljanka jaoks.

Ma olen heas tujus...kell on palju...ma olen peaaegu lõpetanud kõik mis vaja, kullakesed on koju saadetud...
Issand jumal..ma nägin mootorratast...ja kuidas nad sellega sõitsid...vaataminegi on hirmus..mis siis veel ise sõita...

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Tore et sulgi neid jagub.

august 26, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht