9.8.06

Ma olen väsinud armastamast....

/ma olen väsinud vihkamast.../

Segadus minus mitte ei lokka vaid valitseb lausa, kõige krooniks sadas täna sisse tervisekaitse...

Eh, jahh...
Võite arvata mida see tähendab, kui ma jõuan oma eraeluajast vähemalt söögi valmis, siis millal ometi ma pean tegema paberimajaduse? Öösel?

Ma ei jakasa nii...
Pahandused, alati, pärast head ja ilusat tuleb pahandus, mis selle ära rikub.
Peale naudingut /mäng/ - on enam kui tõenäoline, et tuleb krahh /tervisekaitse/
ja nii om see alati...

Tuju on ometi olemas...miks?
Noh, minuga nad ei julgenud õiendada...sest nad teavad isegi, et see mida ma teen on üle ühe inimese võimete nõutud...
Minuga oldi nii lahke ja armas.../muutun paranoiliseks.../

Boss on ikkagi inimene... Kohati...kord kvartalis näiteks...
Tagasi töömaailma...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht