6.8.06

Jah...kõrge kukkumine, Ärtu Kuningaemandast - läti lõbutüdrukuks...

laibastunud, väsinenud...üleväsinenud ja homme jälle tööle...

Reede oli kohutav...kuni tuli Crata, pärast seda läks tunduvalt lõbusamaks..ja minu geniaalses ajus sündis veel geniaalsem idee... "Naistekas"!!!!

Minu juures...Acrata, Xel, Aeg...ehk veel keegi... ;)
NO MEN! ONLY WOMEN :D
Istuks...ajaks juttu...limpsiks veini...arutaks ilmaasju...awwwwwwwwww....

Kohale jõudsime tänu Aweroni ajastusele ideaalse täpsusega, ehk 17.28 - KINDRAL jääb KINDRALIKS igas olukorras, mõistsin milleks on kasulik "Brigaad" ;)
Jaa...toredaid inimesi oli kohal juba kolepalju...

Elukutseline kretinism lõi välja :(
Ostsime Marjega jäätisekokteilid.... minu lühim kommentaar oli öak, ei saa nimetada jäätisekokteiliks, piimast ja kohvikoorest(kunstkoorest) valmistatud toasooja mahlaga(konsendraadist) valmistatud jooki nimetada...no ei saa!!!
Kui Hulkur Kaidiga tahtsid samuti seda osta soovitasin soojalt...parem mitte seda teha, kui just ei soovita 20krooni eest pettumust osta...
Jah, just niimoodi saab seda nimetada... ja siis see nõu, milles see toodi, enne klaasidesse valamist...no, sorry, vett ja pesuainet peaks nagu igas söögikohas leiduma...
Olen jahh, vastik õel ja pahatahtlik... :$ Aga noh, jääb silma...lihtsalt jääb...ja maitse jääb suhu...ehh, ma pean sellest üritama vabaneda ja püüdma olla tolerantsem, aga...see on minu elukutse viga...niuks...

Ootamine oli koleväsitav, hirm tuli kallale...ja põdemine kostüümi pärast...ja rollipärast ja enda pärast ja siis homse töö pärast...
eriti homse töö pärast...aga ma loodan, et keegi ei märganud eriti...

Ja siis oli lõpuks MÄNG!!!
Ehh...ma arvan, et suutsin olla nii nagu vahja...ja keegi ei suutnud isegi kahtlustada kui külm ja kainelt kaalutlevad olid minu otsused...ja pealtnäha..kõigilemmik, naiivne, kergeusklik....nii nunnu, kõik hoolitsesid ja hoolisid...ja uskusid...

Sebisin, siis oma lapsele isa...ma olin vist rase...ja tegelikult tahtsin ma lihtsalt eralduda sellest tüütust kambast, kes mind väärt ei olnud...

Kuuldes, et bosse on oma kurba saatust kurtnud kellelegi...hakkasin kiiresti vastu töötama...et Bosse sunnib meid ja peksab, kui me oma tööd korralikult ei tee ja ei teeni...siis õhtul süüa ei saa...
Mind usuti...ja lisaks...noh...meie suur BOSS on masohist...(A) Andis minu jutule värvingu... (6)

Siis tulid muud olukorrad...sebisin endale kõigest väest meest...ja lahedaid hetki oli palju...eredaimad olid Priistiga...siis kui ma teda sebisin...nii lahe, olukord...ja kui teda tulistati...siis, ma üritasin tema eest hoolitseda ja teda oma tänuvõlglaseks teha...ehh, neetud Rene, kes seal kogu aeg kohal oli ja kõik ära segas...(nii ilus plaan...haava pisut suurendada ja poisi pilti taskus hoida...läks kõik vett vedama)
Siis proovisin neid meelitada, et tean midagi, mida nemad ei tea...seda et aknast näeb nüüd...mis toimub tagantoas...tassisin Rene ja Priisti seda vaatama...nood aga tundsid hoopis suuremat huvi Gunta tegelase vastu...ja kui tüdrukud siis tulid mind otsima...pidin teesklema..et amelen nende kahega...ja saan konserve...tasuks...

See oli väga sürr...hetk enne olin just poistele kinnitanud, et ma pole "selline" vaid elu ja ellujäämissoov on mind selleks sundinud...

Loomulikult püüdsin uudishimu abiga...saada teada, mis toimub tagatoas...ja tassisin, seda õudsat asja vaatama kõik...noh...mitte just edukatlt, sest neile ei pakkunud see midagi, üks arvas, et ma teda sebida tahan...

Siis tuli lööming...ja mingi kuju sai pihta ja Antonio sebis minult nõela ja niiti...
ma ei andnud...isegi siis mitte, kui ta mulle Ghili lubas meheks...aga seda ma Ghilile muidugi ei öelnud, vaid hakkaisn teda oma isandaks kutsuma...ja tekitasin tema tegelasele kena lühise...
(sorry, see polnud meelega...ma valisin esimese meesterahva tasuks kes silmapiirile jäi...sa lihtsalt olid valel ajal vales kohas! Juhutb!)

Ja siis fantastiline kohtumine Mardi, Sproti ja Madise tegelastega...Arpo...Ohjahh...lõbus oli tõesti!

JA siis Madise tegelane - Harri Saabas...:D
Ehh, ma olin siis ainuke, kes nagu..."tööd" tegi...ja see oli lõbus...sest ma olin enne mängu erabriifil öelnud selge sõnaga GM-ile, et sorry, vot seda ma nüüd küll ei mängi!!!

Ja ometi...(Madisega oli fantastiline koos mängida...ta on super!!! Mäletan eelmise aasta küülikute mängu... Oi kuidas ma teda kartsin...OG, kui hirmus tõsine ja kindlameelne inimene...nii...oh jahh...rumal mina, nii rumal!!! Sest tegelikult on ta fantastiliselt tore!!!)

Ma olen piiratud inimene...ja ei julge...aga...jah...see tema poolt mängitud nn "Voodistseen" ...jaa...kui ma nii julge oleksin...Lõbus...ma pidin vahepeal naerukrambid saama...ja punastasin kohe kindlasti, kui ta seal minuga koos toas...oigas ja kolistas vastu põrandat...

Vähemalt, minu missioon sai täidetud, Maris ja Harri Saabas - loovad perekonna ja hakkavad kasvatama seda last, kes sai seal eostatud... :D Ta oli ise nõus ja puha...

Ja siis plaanisid tüdrukud mind tappa...selle eest, et ma püüdsin olla oma kalli Harri moodi...ja mitte naerda...ma olin piisavalt hea näitleja, et suuta olla tema moodi...
Ja siis sai mäng läbi - alati kõige põnevama koha peal... :( see on alati selle asja viga...et liiga ruttu saab läbi... :'(

Õhtu oli tore...rääkida, muljetada...uni ei tahtnud tulla...jalutasin ringi...
Oli nii ilus öö...

Edasi ei olnud enam tore...Bussipeale...
Ebaviisakalt, küülikupoistele headaegagi ütlemata...ma ei tahtnud nutma hakata...lihtsam oli siis lihtsalt vaikselt ära minna...Sorry...

Ja Tallinn- Pärnu (tee oleks võinud pikem olla oleks saanud magada kauem)
Ja palavus, ja ettevalmistus...ja mina - ikka veel õnnelikult naeratamas...ja kerge kokkukukkumine millalgi kella 14.ajal...ja siis natukene lebotamist...Bossi telgis...
ja siis õhtusöök 350-le inimesele ja siis koristamine ja pakkimine...ja ma tahtsin hoopis tagasi...
Küülikute juurde....või vähemalt korterisse Tallinnas...

Väsimus ja kaos...aga kõik on kontrolli all...ma lihtsalt ei joo enam Starterit kunagi...vist...

Selline oligi mu nädalavahetus...homme lähen ma uude kohta proovipäevale...
Soovige mulle siis edu!
Ehk ma saan hakkama...ja saan uue töö...

Aga nüüd korterisse ja tuttu!

2 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

Naistekas kõlab väga hästi ;)

august 06, 2006  
Blogger Gea ütles ...

jee, naistekasssss :)

ah sellepärast Maris oligi siis nii tõsine, et Harry moodi olla :) Super idee, Liilia! Tekitasid paraja segaduse :)

Aeg

august 07, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht