17.8.06

Ununeva unistuse...ununeva une....

ehk
UNENÄGU VOL 5(vist)

Olin külas, kellelgi vanamoodsal daamil, suures lossis, sadade tubade ja tornidega...
Saabus õhtu ja meid juhatati magama tubadesse. Toad olid aga määratletud vikerkaare värvide järgi.
Punane, oranž, kollane, roheline, sinine, tumesinine, lilla

Mind pandi magama sinisesse tuppa, kus oli suur baldahiiniga voodi, mu ööriietus oli sinine, voogav ja rüüsidega... Olin kui mingi sajadivahetuse printsess, tundsin end tobedana ja uinusin...

Ärkasin sellepeale, et mu kõrval keegi liigutas...noor poiss...minu voodis?
Olin hetkega ärkvel...aga see polnud uni...see oli poiss, tema pikad tumepruunid juuksed langesid lainetena patjadele ja tema näojooned olid nii armsad ja puhtad...
Ma proovisin teda äratada. Tulutult.

Äkki jooksis üle ta näo valugrimass, ta keha kangestus, tõmbus krampi, ta tegi end väikeseks, surus, end kägarasse. Ma kuulsin selgesti ta südame põksumist...
Ta nägi unes midagi, midagi ...kurba..valusat...kohutavat...
Ta sosistas...peaegu kuuldamatult ühte nime...paludes ja anudes, et too ei jätaks teda üksi...tema hääl, muutus valjemaks ja viimaseid kordi ta lausa karjus seda nime...

Tahtsin teda äratada, tuua, tagasi reaalsusesse ja hoida...et ta ei peaks enam midagi sellist läbi elama... Ta jäi rahulikuks...hetke kõhkesin, on ta üldse elus...
õhukese siidist riide all tõusis ja vajus aeglaselt ta rind...

Tahtsin nii väga silitada ta hõõguvat palet, oma jaheda käega...aga ma ei julgenud...ja siis ma lihtsalt vaatasin, kuidas ta magas...

Lumivalges siidsärgis noormees, siniste voodiriiete vahel...ja ma uinusin taas...
Hommikul oli kõik meeles...imelik...millest sellised kummalised unenäod...
Magamatusest?

Täna õhtul on tordiralli :)
Start!

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Intrigeeriv. Ma vist tunneks seda noormeest, or not? (A)

august 18, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht