4.8.06

Jesssssssssssas!

Siit ta tuleb...MINU identiteet..ja minu loominguline suhtumine rolli :P

Paanika...PAANIKA!!!!

Kõik ja mitte midagi...
Oi jummel! Läksime! ;)


Boss pehmeks tehtud...ja homme hommikul tagasi linna...
AGA KÜÜLIKUD - SIIT MA TULEN!!!

:D

3 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Hmmm....

Njunuh siis. Kahju, et sa oma bossi siis pehmeks ei saanud, kui meil vaja oli...

august 05, 2006  
Blogger Gea ütles ...

aitäh, kullakene! Suurepärase rollimängu ja imemaitsva tordi eest! Laavju!Aeg

august 05, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Die...
Kui ma oleksin saanud...siis oleks ma tulnud Ilmaplatsile küll, aga laupäeva veetsin mina tööl...
Sõitsin hommikuse bussiga ja kell 8.30 startisime bossiga Pärnusse ja jõudsin just praegu koju...

Pole mõtet pahandada, küülikute juurdegi sain suure surmaga...ja ainult nii, et laupäeva hommikuks olen tagasi tööl...

august 06, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht