30.8.06

Mängust väljas! (OG) :P

Ma olen nii tubli!
Tegelikult pean ma pool tublidust armsatega jagama, kes mind toetasid ja tänu sellele on "Merereisi" info ülal!

Kes tunneb huvi võtab ühendust, sest kohtade arv on piiratud...ja lisaks...
ehh, sellest veel ei räägi...

Seoses põgenemisega tsivilisatsioonist, olen kättesaamatu nii ca esmaspäeva hilisõhtuni, võibolla kauem ka...
Hiiumaa siit ma tulen! Ma vajan merereisi kogemust ja huvitavaid elamusi paadiretkel, päästerõngas tuleb ka ära tuua...ja rooliratas...ja äkki saab päästeveste laenutada...ja siis äkki saab veel...TSSSS! Liilia, vait! Ei saa rikkuda mängijate avastamisrõõmu, ei saa, et TOHI!

Töörindel - muutusteta!
Eralus - mis see veel on?
Merereisil - hingematvalt lõbusalt ja paanikaliselt
Sõpruskonnas - ma tean, et ma midagi ei tea...
Armsad - on endiselt KALLID! :P

Ja nüüd ma lähen tagasi LARPi...või PERMi maailma...ja siis ma mõtlesin välja lolluse ja nüüd ma loomulikult pean proovima seda ellu rakendada...(A)
Seda te saate veel näha...
Ma luban seda!

Vasikavaimustus on...jube...aga nii armas...
Ma armastan LARPi teha!
Ööloomastun vaikselt ja püsivalt...

2 kommentaari:

Blogger Hoarfrost Infernal ütles ...

Mina armastan ka. Väga armastan.

august 31, 2006  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Jääme kõikvõimsa Jumalanna kutseid ootama ;)

september 03, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht