27.8.06

MA JU TEADSIN SEDA!
AGA MA EI TAHTNUD SEDA USKUDA!!!
SEST MA OLEN NAIIVNE JA KERGEUSKLIK, MA USUN INIMESED ON KÕIK ILUSAD JA HEAD!!!

MA VIHKAN SIND!!!
MA ARMASTAN SIND!!!

MA EI TAHA ENAM KUNAGI, ET SA MULLE NII HAIGET TEEKSID...
MILLE EEST...
ET MA JULGESIN OLLA MINA ISE?
ET MA JULGESIN SIND ARMASTADA?
ET MA JULGESIN SIND USALDADA?

AITÄHH!!!
ERITI KÕIGE EEST!

2 kommentaari:

Blogger Lemmi ütles ...

Liilia, peamiselt teevad inimesed endale ise aiget, luues ootusi ja lootusi, mille täitumine ei sõltu neist endist. kui sul pole teiste inimeste suhtes ootusi, pole võimalik ka aiget saada ja jääb ainult rõõm, kui Asjad lähevad ästi.
kõik inimesed on omaette väikesed universumid oma seaduspärasustega, mis ei pruugi sinu omadega kattuda. ja seda ei saa ka neilt nõuda. samamoodi, nagu keegi ei saa seda nõuda sinu käest.
lihtne öelda, raske aktsepteerida. aga töötab.
*Lill

august 27, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Ma ei nõua armastust...
Ma ei nõua midagi...lihtsalt, ma uskusin seda inimest ja usaldasin teda...
Lihtsalt see oli meeleheite hetk...
Vale tuleb alati välja...pole siis mõtet mulle valetada, kui minu kõrval on sõbrad, kes avavad mu silmad...
Nad teevad küll mulle haiget...aga ma olen neile tänulik...kui poleks neid, siis poleks paljudel asjadel üldse mõtet...
Minu sõbrad on minu maailm...
Ja ma tunnistan, jah, ma sain haiget, aga ma ikkagi armastan inimesi, ma usun, et ma armastan Inimesi!

august 28, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht